My favorite season is here. Autumn

Sitter här och filar naglarna samtidigt som jag försöker hitta lite motivation för att åka och handla... Har egentligen lust att lägga mig och sova... Kanske blir till att handla senare trots allt:P

På något konstigt sätt lyckades jag stuka min handled rejält i lördags utan att märka det föräns på kvällen... Skumt... Så nu har jag en badagerad handled som gör det svårt att göra saker och svårt att jobba:O Men men det ska väl snart vara bättre.

Några andra saker jag skulle behöva göra är att rensa i köket för att kunna köra iväg lite saker till röda korset på onsdag och att städa... Det troligaste är att jag kommer att läsa lite och möjligtvis börja på en ny header hit iställetXD Men vi får väl se...



Om tre veckor ska jag in på operation igen... Inte långt kvar:O Det är nu man börjar komma ihåg hur komplicerat allt blir med bara en hand...

För övrigt så har jag ny webbläsare ogen och därför fungerar bloggen som den ska med mellanrum och allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0