The 69 Eyes

Först hade jag och Penna stora problem att hitta till Cirkus. Väl där hittade vi ingen parkering!!!:O De som fanns gick inte att betala med mynt i och eftersom att de inte tar mitt kort så körde vi runt en timma för att fösöka hitta parkering... Tisslut pratade vi med en som jobbade i en kiosk och han rekomenderade oss att köra tillbaka över bron för att leta. Där hittade vi en parkering som var gratis efter 17.00. Egentligen var den till för boende, men eftersom att klockan var 20 i så ställde vi oss där efter två timmars parkeringsletande...


Penna som har bättre mobilkamera än mig var snäll och fotade:D Dessvärre så hade The 69 Eyes inte lång tid på sig:(


Fortfarande ett grymt bra band!:) Fast det är dessvärre bara Jussi som fortfarande är snygg... men å andra sidan så är han fortfarande grymt snygg!:D


Penna fick Jussis trummpinne rakt i ögat:O men dessvärre så vet jag inte vart den tog vägen efter det:( Jag hade velat ha den!!!:O


Penna hann inte skicka alla bilderna till mig innan hennes mobil dog, så resten får jag på lördag:)
  För övrigt Penna, så vet jag att jag skulle sätta copyright på bilderna, men det gick inte att ladda upp dem när jag gjorde det:/ Jag har ingen aning om varför:O

Jag köpte en t-shirt innan och när vi gick därifrån så hittade Penna en affich på ett elskåp åt mig:D
  För övrigt så gick vi efter Crasdîet. Vilket innebär att vi helt sket i huvudbandetXD Haha men jag var ju där för The 69 Eyes^^ Okej jag gillar Crasdîet också om än inte lika mycket, men Hardcore Superstar är inget för mig. För övrigt så trodde jag att jag skulle dö när det ställde sig en snubbe brevid mig som hade druckit:S Fick panik och var på väg att gå ut flera gånger när Crashdîet spelade... Hade fullt med nagelmärken i armen efter att ha kört in dem för att hålla mig lugn... Tack kära familj och alkisar för min alkohol fobi!

Sammanfattningsvis så är jag i alla fall nöjd med gårdagen och det var värt allt besvär:D Och jag stod inte alls och sjöng med nejXD Jag kunde inte låttexterna utantill hellerXD Hehe

För övrigt så åkte vi vilse på hemvägen också för att gps:en fick fnatt... Mitt uppe på en motorväg sa den åt oss att ta vänster i rondellen??? Så när vi tillslut hittade skyltar mot E20 så följde vi dem och hamnade rätt:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0