Miyavi!

Ber hemskt mycket om ursäkt för den sena och dåliga uppdateringen!!! Men jag har varit upptagen hela veckan... Fick b la ta vovven till veterinären efter att bror råkat klkämma hennes svans i dörren, men nu kommer i alla fall ett inlägg om tisdagen!


Klockan 12.00 gick jag och Cissi upp för att fixa oss. vi åkte ca 05.00 och var efter en del vilsekörning framme vid fryshuset kvart i sju, där Cissi sminkade sig. Hon tog så lång tid med håret att hon inte han göra det innan vi åkte...


Som ni ser på Penna så var det väldigt kallt...


Cissi med all vår packning efter att jag och Penna övergett henne för att ta en promenad till Statoil.


Penna som inte sovit på över ett dygn passade på att sova en liten stund^^


Tre tjejer från skolan där satte sig och ritade av kön. En stund senare kom en av tjejerna fram och gav mig en lapp.
 "Ser du tjejen i rosa kjol där borta?" Pekar mot skolbygnaden.
 "Ja"
 "Det här är från henne och det är typ seriöst" Sedan gick hon...
 
Dem kom förbi senare och hon hämtade lappen igen... Mitt svar var att hon kunde väl komma och prata med mig.


Någon timme senare fick jag den här lappen som jag svarade på, men ingen kom och hämtade den... Vet ärligt talat inte om hon var seriös eller inte... men av någon anledning så verkar tjejer intressera sig för mig... Förra gången så var det ju en som stod och tafsade på mig:O Hehe jag är populärXD


En bit av kön.


Några elever tyckte att dem var roliga och slängde efter en stund även ut en hink med vatten. Tur att vi satt längre fram! Var nummer 29 i kön:)


Penna och jag gick ytterligare en vända till statiol innan insläppet för att stilla hennes chokladsug.

Innan insläppet så lämnade vi all packning i bilen för att slippa hänga in någonting i garderoben. Fy vad kallt det var! Bara för att jag stod i kort kjol och korsett linne... Hängde på Cissi för att inte frysa ihjälXD Väl inne så lyckades vi få bra platser och jag lyckades tränga in mig längst fram!:D

Grymt bra konsert!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0