I'm reaching for the sky, knowing that I don't have wings

Jag har inte hunnit uppdatera min blogg på två dagar:O Fick hem min keyboard i förrgår, men har inte ens hunnit spela på den föräns idag. I förrgår så var jag klar med selputsning klockan åtta på kvällen, då jag var tvungen att laga mat... Igår kom jag hem från travet efter elva, då jag hade arbetat över 17 timmar... Idag däremot har jag haft mer tid:) Trots att jag aldrig har varit bra på keyoard eller överhuvud taget spelat på många år så är jag inte så dålig som jag hade trott... Så nu har jag fått klart refrängen och första versen i "Reaching For the Sky". Självklart så ska jag lägga till gitarr och troligtvis flöjt också, men en grund är alltid bra att ha:) Dessvärre är jag hes som en kråka och har vissa problem med sångdelen för stunden... HeheXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0