But you have to do what's right. Even if it means you'll be all alone...

Borde ha gjort sushin och fixat mina naglar för flera timmar sedan... men efter att jag kom hem från affären så fastnade jag med att ritaXD


Som vanligt så blir det inte helt bra när man fotar med kameran, men i alla fall så är det Wanijima Kaito från Ari Gear^^ Eller från början så skulle det bara bli det, men så blev det mer och mer av bakgrunden, ända tills jag hade ritat hela bilden... HeheXD


Detta var grundskissen på vad som skulle vara med... Hmm... Hursomhelst så hade jag kunnat fortsätta med att fixa till detaljer i flera timmar till, men jag måste börja med annat och bestämde därför att den fick vara färdig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0