All of those human feelings. I'm just a simple human being

Såklart du vet Penna^^ Du är den enda människan utom mig som kan veta det;P HahaXD

Dagen har inte varit alltför händelserik idag heller, så jag ska uppdatera lite på "skönhetsfronten".


Detta var mina naglar i söndags morse/förmiddag...


Detta är vad jag sedan gjorde med dem...


Här har ni anledningen bakom detta...


Tja som ni ser så mådde mina naglar inte helt bra. Anledningen bakom det är att jag har haft nagellack på när jag har putsat selar ett flertal gånger och bitar av naglarna följde med när nagellacket släppte. Trots att jag hade nästan hela översidan borta på en nagel ett tag så var den jäkligt stark! Klippte dock ner den redan innan, vilket är anledningen till att naglarna på förra bilden (högra handen) var kortare.
  Så nu får naglarna vara korta tills dess att de har återhämtat sig igen.

För övrigt så har jag även kapat några centimeter av håret:( Var tvungen att ta topparna för att dem har blivit så otroligt slitna! Så nu ska jag inte färga håret igen föräns tidigast till hösten! Mitt stackars hår måste få återhämta sig:O Hur ska jag annars få det långt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0