Fortfarande sjuk...

Idag är det fredag och jag har haft feber sedan i söndags:S Är det normalt? Jag har aldrig feber mer än två dagar annars!:O
Jag har idag bytt sängkläder och blev helt slut av det:/ Hehe
Jag har ingen hög feber, men för någon med en normaltemperatur på 36,2 känns det som om jag ska koka ihjäl...
Så det blir inget att gå på stan och införskaffa sommarskor eller tyg till min studentklänning denna vecka:(
Varför går allt emot att jag ska få gå ner på stan? Det är VARMT med vinterskor ju!:O Inte kommer jag hinna få klart en klänning till studenten heller...

Jaja jag klagar, men efter att ha suttit här utan att göra något vettigt på flera dagar, anser jag mig ha den rättigheten. Blähhhhh för att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0