Äntligen frisk!

Äntligen frisk! Efter fem dagar med feber är jag äntligen feberfri!
Så nu har jag städat mtt rum. Det behövdes verklkigen!:O
Och så har jag varit ute i stallet^^ Pappa har möblerat om bland hästarna, så det var lite konstigt.
Dessutom fick vi för ca en vecka sedan en till häst, ja hon är inte våran, men vi har henne här på träning. Och nu har jag äntligen träffat henne^^ Hon är fin, men rädd för allt... Hehe hon vågade inte gå över diket när dem skulle in, så hon stod ensam kvar i hagen och gnäggade. Krävdes två personer att jaga runt henne så att hon kunde ta en annan väg inteXD För så långt tänkte ju inte hon^^ Fin häst i alla fall:D

Nä nu ska jag, uhmm ja jag borde göra skolarbeten men det orkar jag inteXD Så tja jag vet inte vad jag ska göra, men jag ska försöka göra något vettigt^^
Trackback
RSS 2.0