Air Gear motiv igen^^

Hade tänkt lägga mig tidigt, men så blev det inteXD Fann nämligen ispiration för att rita, så tja hehe nu ska jag snart sova, för nu är jag klar^^ Blev ytterligare en bild från Air Gear^^ Tog mig strax under tre timmar, hehe så jag är trots många missar och ändringar nöjd med resultatet, då jag inte är van att rita manga^^


Ursäkta dålig bild. Fotade in och det blev inte så bra på datorn... Men i alla fall så är det Kaito och Akito från Air Gear^^
Hihi jag gillar Kaito starkt! En av mina favoriter i serien faktiskt^^ Fast han är elak sadist som misshandlar sin lillebror (min absoluta favorit i serien). Folk tycker även att han klär sig bögigt och det ska erkännas att han ser läskig ut när han är arg... Men jag gillar honom och han är snygg när han är på bra humörXD HahaXD


Andra gången i mitt liv som jag gör ett seriöst försök att rita två personer tillsammansXD
Första var jag coskå ganska nöjd med, men den har jag inte visat^^ Hehe kanske får ni se den också någon gångXD
Trackback
RSS 2.0