Kort vecka

Så var man hemma efter två och en halv dag i skolan.
Steg upp tio över fem efter att ha sovit mindre än fyra timmar för att köra till skolan i onsdags:S
Men veckan var lugn:P
I onsdags tittade klassen på youtube, traktorerna var ju mindre skoj men att kolla på bilar med knäppa förare o.s.v var skoj^^
T o m läraren ville kolla på traktorer...
Igår hade vi häst.
Först red de andra och jag fotade och filmade.
Sedan var det longering och det skulle efter det hoppa upp barbacka på hästarnaXD
Jäkligt kul att se och jag fick allt på film!:D
Men fan vad jag hade velat testa själv!:O
Jäkla arma säger jag bara!
Men efteråt fick vi inviga och städa vårat nya klassrum i stallet:D
Idag har vi fått tillbaka gamla prov och ätit tårta som några i klassen bjöd på föra att det var våran sista lektion i den kursen:D
God pärontårta!^^


Grattis denna lilla skitunge som fyllde sex år igår!:D

Imorgon ska jag på stan med Penna och Pucca:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0