De tog bort min läkartid!

För övrigt så har jag fått ett brev om att de ska omboka min läkartid!
Fan vad sur man blir!
Så här så här står det:
Vi måste tyvärr omboka er tid hoss oss och återkommer med ny tid så snart vi kan.
Jaha???
Ingen förklaring varför!?
Och varför kunde jag inte fått en ny tid på en gång?
Nu har det gått en månad sedan vi ringde för en tid.
Skulle ha fått komma dit 29:onde.
Men nu kan det ju dröja hur långt som helst!
När jag var där senast så sa läkaren åt mig att ringa en månad i förväg för att få tid till mars.
Det gjorde vi, men inte har jag ens kunnat få en tid!
Kan förstå om det är långa väntetider, men att inte ens kunna få en tid!
Och när man väl får den så får man ett sådan brev utan ens en förklaring!
Nu har jag haft ont ett halvår utan att bli bättre.
Min arm läker helt enkelt inte och läkaren hade inte heller så stora förhoppningar men det fanns en schans och jag skulle vänta ett halvår innan de avgör om jag ska opereras.
Nu vill jag bara ha en operationstid så att jag kan bli bra!
Jag missar det praktiska i skolan.
Men framförallt så kan jag inte jobba längre.
Har ett jobb men kan inte jobba och vem vet när jag kan göra det igen...
Så jag går även misste om min inkomst p.g.a att jag inte kan få någon läkartid!
Och om tre månader tar jag studenten, men vad gör jag efter den?
Jag är utbildad för ett praktiskt yrke, men kan inte jobba före jag är opererad.
Men jag kommer inte till operation innan jag pratat med läkaren och jag kan inte ens få en läkartid!


Gipset må vara borta, men jag känner mig nästan mer handikappad utan...
För då hade jag en gipsklump som hindrade mig, nu är jag bara handikappad och har jävligt ont...

Ska det få ta så här lång tid?
Dessutom har jag börjat behöva smärtstillande igen vissa dagar...
Men jag har bara tre tabletter kvar och ingen läkartid...
Vad gör jag när dem är slut?

Så ge mig en läkartid nu och gör de undersökningar ni vill snabbt så att jag kan få bli opererad snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0