Verae a micitiaese mperiternae sunt

Märker att det har varit lite bloggtorka på senaste tiden...
Har helt enkelt inte haft något att skriva om...
Hm ja idag var i alla fall min första dag på "jobbet". Jag jobbar hemma, än har vi inte förhandlat lön, men vi ska ta det någon dag... Jag gör så mycket jag kan och så länge det är varmt så går det ganska bra för mig, min arm fungerar och läker bara när den får blod.
Försök inte kombinera Raynauds med att dra av ligamenten i armbågenXD Det fungerar inge bra:P
Mockade åtta boxar i morse och igår morse^^ Hihi tänk att man kan vara glad över en sådan sak...
Sedan gjorde jag rent vattenkoppar och krubbor, det behövdes verkligen:O
Nu väntar jag på att det ska bli dags att ta in hästarna...
För övrigt så har vi ringt på en lägenhet, så snälla håll tummarna för mig! För jag vill verkligen ha den!


Så såg mina naglar ut på studenten^^ Cissi målade blommorna:P
Sparade ut dem en halv centimeter för studenten och idag klippte jag av dem:P
Hmm det såg bättre ut med långa naglar, men jag känner mig inte handikappad längreXD
Hehe jag är verkligen inte van vid långa naglarXD Nu kan man b la skriva på ett tangentbord normalt igen^^

Vad gäller rubriken så är det latin och betyder "sann vänskap är evig"
Trackback
RSS 2.0