Another week passed

Så var man hemma igen.
Eller ja, hemma i andra hemmet.
Har idag varit på stan med Penna och Cicci^^
Skoj:P
Köpte äntligen min symaskin!
Så nu ska sys!^^


Var tjusiga som f*n när vi hade tråkigt i väntan på att jag skulle till synsam:P


Det kan ni inte förneka att vi var^^


Riktiga skönheterXD


I tisdags var Cicci och jag på kyrkogården och fotade.
Visst låter det bra när man säger det?
Lite lagom psyk varningXD
Men det är mysig där (vadå dårhuset nästa?:O) och fint.
Fick en del fina bilder, men jag håller fortfarande på att lära mig kameran och hade en massa skit på linsen...
Så nästa gång blir det ännu bättre bilder!XD
Hoppas jag^^


Men skit på linsen kan även ge coola bilder^^
Ser lite ut som spöken, i alla fall med tanke på att det är en kyrkogård^^


Funkar inte så bra att fota på långt håll i mörkerXD
Trackback
RSS 2.0