Så var man hemma igen

Denna vecka har varit mindre bra.
Undrar ju ärligt talat vad jag ens gjorde där denna vecka.
Blev nerprejad i en snöhög av en biljävel som inte ens stannade!
Så nu går inte min varningsblinkers att stänga av! Den är tejpad för att inte blinkaXD
Det är krångel med mitt inviduella val nu när jag inte kan läsa hästens utbildning...
Min lärare kom med ett jätte bra förslag!
Jag skulle få läsa historia A och psykologi B, till största del på egen hand.
Hon vill ta på sig att göra uppgifter och sätta betyg.
Men det är inte säkert att det går igenom...
Av en massa anledningar, fast detta inte ställer till problem för någon då min lärare redan tagit på sig allt!
Och om det går igenom är det inte säkert att hon får fixa det...
Skumt!?:O


Har inte orkat gå ut och fota något:P
Men tänkte att jag har inga egna musikrelaterade bilder^^



Lite ljus blev det också^^


Min gitarr utan fungerande förstärkareXD


Notställ


Noter:P


Hehe kan ni se min linsXD

Aja jag har en hel del bilder:P
Men tänker inte plåga er med de nu^^

Trackback
RSS 2.0