My beautiful world

Idag var Spinkis och jag ute och fotade^^


Eller ja, hon sprang runt och nosade och jag fotade^^


Det är vackert här ute


Efter en halv kilometer slutade plogningen vid denna snöhög:P
Var plogat tidigare i vinter, så snön var bara någon decimeter.
Hehe men efter en halv kilometer blev den knä till midjedjup^^
Tro mig! Det var jobbigt att gå tre kilometer i knädjupsnö och bitar till midjan:O


Bitvis var det dimma


På något sätt lyckades vi ta oss genom snön upp på kullen^^


Sedan släpade vi oss genom snö som räckte mig upp till midjan till husresterna.
Växer en hel del träd där.


Sedan tog vi oss till den andra delen


Fick kana ner för grushögen någon dumpat där:P


Har alltid trott att det bara är grunden kvar.
Men idag såg jag att även om det är väligt stelnat och grått så finns det kvar bitar av trä från väggarna.


Genom detta hål tog jag mig sedan ut^^
Hade aldrig kommit upp samma väg igen, så tur att man är liten:P


Jag är verkligen glad över att bo såhär.
Skulle aldirg vilja bo i stan^^


Hann bli mörkt innan vi var hemma^^
Tog över två tommar p.g.a omväg, snö och fotande:O
Tar annars mindre än en timme^^

Trackback
RSS 2.0