In the candle light you'll see...

Idag har man hunnit gå en sväng i snön med hunden^^ Hon hade ordentligt skoj och jag blev blöt när snön smält:P Som tur var så fanns det, inte HELT igensnöade spår hela vägen:O Annars brukar dem bara köra första kilometern av vägen.


Förra vintern. Ser ni Spinkis där framme?:P

Bio med syster imorgon!:) Och om jag hinner så ska jag på stan med Penna en stund innan och skaffa kedjor till min kjol^^ Sedan ska jag sy klart den. Den skulle bli kort redan från början, men nu blir den ytterligare tre cm kortare då innerfodret är kortare och det känns onödigt att sy dit tre cm jeanstyg... Hehe ska ladda upp en bild när den är klar^^ Ska bli den här veckan om jag bara hinner! Har ju ingen ledig dag då Veloz startar på lördag... Altså den dagen då jag skulle ha varit ledig:O



Jag gillar inte kylan på vintern, men jag älskar ljus! Så här ser mitt vardagsrum ut en mörk vinterkväll:D



Ljusstake i min hall^^ Köpt på röda korset och otroligt fin:)


Bara för att, jag:P

Nähä nu ska jag fördriva tiden lite i väntan på att Chuck ska börja på TV^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0