Sagan om ringen

Nu är alla hemskjutsade och jag ska hålla mitt löfte om bilder^^


Vi började med sushi^^


Sedan var det dags för skattjakt...


Fem presenter hade vi gömt och Penna hade ritat en skattkarta...


Cissi, jag och Penna trodde tyckte att det var enkelt.


Men Pucca höll inte med. Men efter många letrådar och lite hjälp så lyckades hon hitta alla.


Inte bara Pucca hade roligt. Även om Penna ser ytterst dryg ut så hade vi alla roligt åt hennes jakt^^
Penna valde en hög plats för "bästa utsikt"XD


När det var dags att öppna så visade Pucca gärna upp sina presenter^^


Efter skattjakten så var det dags att äta tårtan jag gjort^^
Låt oss säga som så att den var ganska rejäl, så över hälften blev kvarXD
Cissi hade gjort en god chokladkaka också:D
Och Penna fruktsallad som vi åt efter en paus.


Efteråt spöade jag Cissi stort i Chubby Bunny!
  En snabb förklaring av reglerna: man stoppar in marsmallows i munnen, efter varje ska man säga "chubby bunny". Man behåller dem i munnen och den som får in flest vinner. Cissi fick in tio och nyfiken som jag var fortsatte själv för att se hur många jag fick in, 18 blev resultatet^^ Stolt vinnare!:D


Så här såg mitt kök ut innan vi högg in...


Så här och...


så här ser det ut nu... Någon som vill komma och diska åt mig?


Till sist tillbringade vi kvällen med att nörda youtube. Skojiga videos och snygga asiater^^
Hihi japp så var våran dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0