A break

Har för stunden matpaus från mitt syende. Har tillbringat ca tre timmar med att sicksacka, stryka tyger o.s.v.
Men nu är det dags att börja foga ihop dessa lösa bitar till en kjol^^ Men först slänger jag i mig en skål med kalaspuffar:P Måste ju äta också^^ 
  Verkar faktiskt som om jag blir nöjd med kjolen i alla fall:P Den blir kort och jag kommer frysa i april!:O
Men jag ska i alla fall ha jeanstyg som mellanfoder för att stabilisera den och få den lite varmare^^
  Dock så kan jag inte få den helt klar föräns jag har införskaffat kedjor och D-ringar...


Eftersom det inte är särkillt intressant för er att se några lösa delar till min kjol, så laddar jag istället upp en bild på chokern jag sydde till Cissi i present i augusti^^ Den blev lite för tjock och baksidan såg inte så snygg ut, men det är ju inget som syns så jag blev nöjd med den^^

Okej, av någon konstig anledning så har min gamla kategori vid namn "sytt" försvunnit... Så därför har jag nu skapat en ny, dock så finns inget av dem saker jag laddat upp förut kvar där... Så detta blir första inlägget här^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0