Simca

Då blev det så att man började rita Simca^^
Har inte hunnit klart då jag behövt duscha, packa och fixa med skolarbeten.
Och snart bär det iväg till besiktning och sedan till lägenheten.
Har egentligen feber, men jag orkar inte stanna hemma så jag åker ändå^^
Pappa skulle aldrig släppa iväg mig om han fick veta att jag är sjuk, så tja jag säger inget^^


Så långt har jag kommit hitills. Eftersom att det är Simca så har jag beslutat mig att göra den i färg.
Men jag är helkass på att göra saker i färg! Jag får aldrig till bra färger:S
Har inte frivilligt gjort något i färg sedan bildlektionerna för två år sedan...
Men men det är bara att hålla tummarna.
Hitills är jag ganksa nöjd, med tankte på att jag är nybörjare på att rita manga (mina försök kan räknas upp på mina fingrar), uringningen skulle ha varit djupare, upptäckte detta försent, så jag fick improvisera lite, i övrigt stämmer det mesta:P
Ska skriva ut bilden som jag försöker rita av och se om jag kan göra klart henne i veckan^^

Trackback
RSS 2.0