Requiem ~ Inori

Yes Penna jag är en STOLT musiknörd^^

Jaha nu är det bara att vänta på att de ska bli klara i stallet så att vi kan åka sedan^^
Fast innan det så kommer Penna hit^^
Jag är i princip klar med packningen...
Nu har jag kommit på vad det var jag glömde förut, mikron:P
Den måste ju medXD


Nu måste Spinkis klara sig utan mig ända tills fredag...
Och jag måste klara mig utan henne...


Igår tränade vi fölen för första gången sedan jag skadade armen...
Det blev stora överaskningar...
Att Vencedor "hingstade" sig var ingen överaskning.
Men Venita och Vevina förvånade!
Vevina var bråkig och vi hade en ordentlig dragkamp...
Hon vägrade gå...
Vägrade stanna...
O.s.v...
Tillslut gav hon sig, men att hon skulle bråka hade jag aldrig trott!:O
Hon som alltid varit så lätthanterad:O
Men Venita förvånade nog mest!
Första gången vi överhuvud taget hanterade henne i grimma om man undantar att vi höll fast och tvättade henne när hon var mindre...
Men hon gick snällt och det var inga problem att lyfta fram hovarna (testade inte bak p.g.a min arm)
Borsta var inte heller något problem^^
Hon var riktigt snäll!
Trackback
RSS 2.0