Sista lasset

Då var det dags igen... Packa^^
Nu är jag inne på sista lasset:P
Nu får jag verkligen inte glömma något då det är sista schansen att få saker utkörda.
För tillfället håller jag på att packa alla ömtåliga saker...
Ljuslyktor, kläder med skenor som inte får vikas o.s.v...
Det är verkligen inte lätt att försöka packa kläder innehållande skenor:O
Hur jag ska få med afficher och liknande är ju nästa fråga...


Nyinhandlad ljusstake^^


Min "aktiva" packningshjälpXD


Snygg ljusslykta som jag fick av mamma i veckan^^

Måste ut till stallet och hämta lite saker därifrån också...
Vantar hjälm o.s.v...
Får jag inte glömma:O
Hur mycket jag än packar så verkar det vara lika mycket kvar hela tiden...
Det här lasset kommer bli minst lika fullt som de andra...

Kommentarer
Postat av: Penna

2009-09-12 @ 13:55:49
Postat av: Penna

Jag har varit i din lägenhet : D

2009-09-12 @ 13:56:48
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0