Internet igen!

Nu fungerar äntligen vårat internet igen!:D


Vi hade kul i Stockholm i lördags^^
Penna var överlycklig efter att ha köpt den sista Gackt skivan på BengansXD
Och jag efter att ha köpt en Nightmare skiva och en skiva och DVD med Malice Mizer:D
Köpte annat också^^
Men skivorna var ju helt klart dem bästa inköpen:D


Penna på väg till Stockholm:D
 

Pucca i kulturhuset^^
Bilden snodd av Penna:P


Jag i väntan på pappa utanförtågstationen:P
Penna tog bilden^^
Inte för att jag tycker att jag är cool, men bilden är det^^
Hehe pappa hade brorsans bild när han hämtade oss:O
Så jag fick sitta i Pennas knä och slå huvudet i taket:O
Haha men det var en skoj dag:D


Stampe:D R.I.P

Imorgon har jag äntligen en körlektion igen:D
Efter det ska jag hem till mamma^^
Vi ska åka till röda korset igen och se om vi hittar något skoj:P
Efter det ska vi hem till mormor:D
Jag ska kolla mattor och sängbord där och hon bjuder oss på mat:D

Idag vaknade jag med en helvetisk huvudvärk:S
Somnade om, men det dunkade fortfarande när jag vaknade sista gången:S
Gör fortfarande ont, men inte lika mycket...
Det värsta släppte i duschen...
Men om jag rör mig för mycket så gör det ont igen:S

Nåja nu ska jag ta och försöka finna inspiration till att städa mitt rum^^
Trackback
RSS 2.0