Nothing...

Nu sitter jag och Penna här och...
Ja vad gör vi egentligen...
Haha typ något lika underhållande som vanligt:P
Lyssnar på musik och inte så mycket merXD


Denna människa vill jag strypa!
Hon tycker att hon ska ha något att säga till om när jag laddar upp bilder på henne!:O
Tydligen roar VI oss med att lägga Pennas mobil på mitt skrivbord...
Väääldigt underhållande alltså.........

Jag är coooolll!!
Min lagade trasiga färgfläckade stallbyxor är moderiktigaXD
MOHOOO!

Nu ska Penna klottra här:P
Och jag fortsätter bluddra på om ingenting.
Och Penna förnekar att hon ska klottra. Hon ska "KLUDDA"

Vill ni bli sångare så BÖRJA SPELA GITARR!
Ifrågasätt inte logiken i det!
Hyde började så...
Gackt började så...
Miyavi började så...
Så alltså, börja spela gitarr!

Dagens citat av Penna!
"Livet är långt fast det är kort"
Trackback
RSS 2.0