Hatar läxor...

Jaha nu sitter man här och ska snart börja med samhällsläxan:(
Vill inte!
Har idag varit nere på banan med Vencer.
Han brydde sig ingenting om att det var hundar, bilar och människor överallt på publiksplats...
Men att det stod två personer vid staketet på stallbacken var tydligen urläskigt!
Mycket läskigare än ungarna som stod och applåderade och skrek när vi travade förbi???
Haha jaja min Lillen är speciellXD


Hehe vilka vackra bilder man hittar^^
Min födelsedag för tre år sedan^^
Saknar dock mitt svarta hår...
Efter jul tänker jag färga tillbaka det igen!
Nu har jag försökt i snart ett halvår att byra hårfärg till något annat fint och misslyckats...
Så svart får det bli igen^^
En färgning till först i ett försök att få det grått:P
Men sedan så!


Vevina som väldigt liten^^

Nu ska jag ut till stallet så ska jag och pappa som han sa "göra något nyttigt"
Troligtvis träna fölen då det var ettåringarna igår^^
Trackback
RSS 2.0