Mer eller mindre meningslöst babbel...

Nu sitter man här och käkar sallad. Gott gott. Tanken var att koka potatis mos och steka upp något till det, men mormor ringde precis när jag tog fram kastrullen. Hon vill få komma över med mat eftersom att jag inte kunde komma ut dit och fira henne idag. Så det kändes inte så artigt att stå och laga mat när hon kommer och så får jag ju mat, fast jag tror ändå att jag göra lite mos ikväll, måste ju passa på när man har schansen.
Vädret är skit och ridbanan hård som vetong trots att jag har sladdat den... Så jag får ta en kort longering idag av Veloz och en av hans systrar. Det bästa hade ju varit att låta Lillens närmare 650 kg trampa upp den, men han har ju varit halt så han får nog stå över en dag till. Guling känns väl inte heller så aktuell med tanke på att hans gamla ben är ganska så känsliga. Men men två stycken får jag motionera idag, och två/tre imorgon.

Hoppas att vädret bli bättre snart! Men det skulle ju vara skit hela veckan. Lagom kul när man köar på fredag:O Men men, regnar det ikväll så får hästarna komma in tidigt och då har jag tid att pyssla om tanterna och småhästarna lite i alla fall. Får ju inte försumma de, speciellt inte mina små gullepluttar Floria och VevinaXD Det är så skönt när de är borta, för då har man äntligen tid för allt man inte hinner annars. Ska ta en promenad med Spinkis senare, får se om vi kanske ska ge oss upp mot kyrkan och utforska nya vägar eller om vi tar den vanliga vändan. Beror på vädret. För eftersom att jag i princip har en total avsaknad av lokalsinne och orienteringsförmåga så finns det en ytterst stor risk för att jag kommer att gå vilse. Tur att Spinkis är väldresserad och kan ta hem mig om det behövsXD

Ojoj nu börjar det bli ett långt inlägg om totalt meningslösa saker. Lite ovanligt faktiskt, inte det meningslösa babblet utan längden. Har ju precis som de flesta tjejer en gång i tiden gjort ett flertal försök att skriva dagbok, dock utan att lyckas. Det är helt enkelt inget för mig. Men låtar samlas på hög, även noveller och dikter. Är nu 48 från nästa delmål på hundra låtar:D Hihi, men att blogga kanske är något jag kan hålla igång??? Vi får väl se. Får väl bröja ladda upp låtar här i annat fallXD Haha:P

Kommentarer
Postat av: Penna

Ja,fortsätt blogga : D

2009-07-19 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0