Konbanwa!

Jaha, nu har man inte skrivit på några dagar i brist på något vettigt att skriva om. Så varför jag skriver nu vet jag inte, för inte har jag något vettigt att förmedla till folkXD Men men nu får jag ju inte bli helt inaktiv här:P

Just nu sitter jag och går igenom musiken på min dator, för att avgöra vad jag inte lyssnar på och kan göra mig av med och vad jag vill behålla. Man hittar en hel del skoj saker som man inte visste eller kom ihåg att man hade... Haha måste göra plats på datorn juXD Idag har man då kört Veloz, det gick bra och trots att det fortfarande är någ vajsing fram så var han fin:D Det var Vendella också:D
Igår hade jag krigsförklaring mot taggbuskar. Vi slog nämligen upp den sista delen av staketet till slingan i förrgår och eftersom att trådarna inte går att få upp innan buskarna är borta så tog man då trimmern med slyklinga på för att utrota demXD Skulle bara ta upp en liten gång där staketet går, men eftersom att man då har en så stor motvilja mot dessa växter så slutade det med att hela backen blev rensågadXD Sedan satte jag upp insulatorerna innan det började regna så nu är det bara tråden kvar:) Det är på tiden så att man kan köra även om inte stona kommer in.
För övrigt så har vi börjat göra i prdning hagarna nu, pappa har grävt bort nästan hela av en stenkulle, jag har slagit ner allt i den hagen, vi har pratat med Mats om att låna hans spruta nästa vecka om det går bra, så att man får död på ogräset. Efter det ska skiten harvas upp och slutligen sås om, så kanske det ser lite hyffsat ut till våren i alla fall:) Vi kanske ska göra om de delarna till åker för att få eger höXD Men det är inte klart än så vi får se. I alla fall så blir det fint bete så att vi kan fixa andra beteshagen nästa sommar.

Jag vill ner på stan i veckan! Dels så att man får lite variation från detta enformiga arbete, dels för att träffa Penna och kanske någon mer:D Och dels så vill jag börja införskaffa saker till lägenheten som jag snart får nycklarna tillXD

Det är bara 3 veckor och 6 dagar kvar av lovet! Mitt livs sista sommarlov! Shit alltså! Visst för att jag börjar terminen med praktik, men lovet är ju ändå slut och sedan börjar skolan på allvar igen. Sedan har jag inget mer sommarlov:O Men men, det är ju i september som allt roligt händerXD Så något finns det ju att se fram emot. men nog skulle man vilja göra något vettigt innan lovet tar slut. Pappa räknade igår ut att jag har haft ca 12 sovmorgnar sedan lovet började:O Hehe jag har i alla fall arbetat braXD

Kommentarer
Postat av: Penna

Värst vad ni är igång : D coolt : D

jag vill ses ! D:

2009-07-29 @ 00:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0