Äntligen semester!

Så nu har äntligen pappa, hans flickvän och brorsan dragit iväg till Finland! Själv hemma med Spink, katter och hästar tills på torsdag, då Penna och Pucca kommer hit så att vi kan förbereda oss infrör DéspairsRay. Penna har lovat att fixa mitt hår och faktum är att hennes plan låter snygg. Så jag får hoppas att jag passar i det.

Har även longerat Veloz för första gången idag. Pappa var orolig, men självklart gick det ju hel bra och han var otrolligt snäll. Så imorgon ska jag testa hans systrar, longera honom igen och kanske hinna longera eller rida mina egna tjockisar. Hårdträning för oss alla nu! Och så har man tid att ta ordentliga promenader med Spinken:) Skoj skoj ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Penna

Hihi, frisyren blev najs på Julianna i alla fall

: D fast gjorde inte helt som du ska få : D



Yää, jag ska också träna i veckan : D

2009-07-19 @ 00:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0