Oden är gullig och gosar med sin mammaXD Har inget med inlägget att göra:P

Idag har man praktik:D
Tyvärr så var detta den sista:(
Men med tankte på att vi är stammkunder så får man ju i alla fall träffa folket och hästarna igen^^
Idag har jag fått promenera med en av sveriges bästa fälttävlanshästar:D
Han är hur söt som hälst!:D
Handen luktar fortfarande av salvan jag fick kleta på skadanXD

Om en timme ska jag åka och tanka.
Sedan ska jag till stan och träffa Penna så vi äntligen kan få se 2012:D
Denn gång har vi bokat biljetter så nu ska allt gå som det ska denna gångXD
Visst var det kul att bubbla milkshake istället förra gången,
men jag vill ju se filmen!
Den verkar bra^^
Så vi får väl hoppas att den är det också:P


(Kort hår man hade för några år sedan)
Nästa vecka ska vi anmäla denna lilla pålle till ett lopp:D
Så veckan efter startar han!
Äntligen en häst till start igen!
Har tagit några år...
Men nu äntligen så!
Han syrra gick provlopp igår.
Det gick bra!
Hon var mycket finare än kvalet.
Så nu vet vi inte vem av de som är bäst längre...^^
Så det kanske inte är så långt kvar för henne till start heller:D


På söndag ska vi köra snabbjobb med Lillen och hans syrra på banan:D
Skoj:P
Enligt pappa så var han riktigt pigg och galen idagXD
Massa galloper:S
Hehe hoppas han sköter sig bättre på söndag;P
Men då ska vi nog kunna spöa pappaXD
Hoppas jag:P

Nu ska jag snart byta om^^
Trackback
RSS 2.0