A light in the darkness

Okej, nu blir jag galen på vårat internet! Jag har inte ett skit och göra och så vill internet inte funka:S Det är skit cp:/

Idag kommer Penna och Piko hit:D Weii nåt skoj här i livet:P

Idag gör armen lite mindre ont, men armbågen är etts tort grönt blåmärke:S Anledningen till att det gör mindre ont egentligen inte att den är bättre utan att jag har käkat smärtstillande... Hehe läste på bipacksedeln, det får inte skrivas ut till folk under 18:O Så tur att jag är myndig:O I övrigt så måste jag fråga läkaren om jag får börja ät amin medicin i höst, för det stog att om man äter en blodtryckssänkande medicin så måste man rådfråga en läkare... Ohh vad skoj, jag som har lågt blodtryck äter blodtryckssänkande medicin p.g.a kalla händer och får kanske inte göra det i höst... Kul att gå runt utan känsel i händerna hela hösten... Nåja jag har ju inte fårgat än... Men jag känner mig för tillfället lite pessimistisk. Men men kalla händer känns inte så farligt i jämförelse med att allt annat är skit och jag kanske måste opereras... Hoppas jag slipper!!!

Oh yä, folk är bra på att muntra upp mig. Pappa: du kan ju duscha nu i alla fall... Smiley: du är ju ung och läker bra i alla fall...
Hehe, vad uppmuntrande, jag är ung och kan duschaXD Ohh yää, det är ju allt som betyder något va
Men men det var lite kul att skratta åt de i alla fallXD Det gjorde de själva...
Men livet är skit och alla mina planer för det närmsta halvåret har gått åt helvete. Och fan vad kul det känns, jag skulle ha fått mitt körkort nästa vecka, men nu måste jag vara beroende av andra i ett halvår till. Jag som såg fram emot att kunna göra saker då jag inte måste vara beroende av någon som aldrig har tid att skjutsa mig:S Nåja allt är inte skit, idag blir det ju trots allt extrema treon. Så helt nere känner jag mig inte idag i alla fall och det blir bättre när de kommer... Skoj dag idag i alla fall:)



Dessa två kommer idag hit:) Och i alla fall den ena vill leka med alla dessa djur;P

Kommentarer
Postat av: ELINA

PRINSESSAN! HEJ

2009-08-14 @ 22:47:38
Postat av: Penna

Snyggaste bildenpå mig D :

Men YEAH, : D

2009-08-15 @ 01:23:18
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0