Snart...

Hihi, börjar ju nästan bli en vana det härXD Fler än ett inlägg samma dag^^

Snart åker vi iväg till magnetröntgen... Börjar bli nervös, men vet inte varför... Är inte ärdd för undersökningen, resultatet får jag om två veckor, lider inte av cellskräck... Så vad är jag då nervös för??? Kanske det faktum att jag hatar sjukhus eller att det finns en risk att de måste ge mig en spruta... Kanske är det anledningen... Vette fan. Kommer bara att vara så glad när allt är över, diagnos, läketid, uttöjning av senor. Allt! Sedan är mitt liv normalt igen^^


Min lilla varg har blivit en riktig soffpotatis sedan jag sjukskrevs! Hon fördriver nästan hela dagarna med att ligga i min säng och sova:O Hon går in och ut då och då, men det enda hon egentligen rör på sig nu är när vi går ut:O Igår gick vi en mil, det var för lite för oss båda trots att vi snart haft tre veckors sjukskrivning... Hur orkar hon lata sig??? Jag klarar det inte??? Men söt är hon:D

Kommentarer
Postat av: Catrin

Saknar spinken :( och dig xD

2009-08-18 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0