Gårdagen...

Igår fick jag äntligen tid för att ta bort gipset!:) Så på onsdag slipper jag det äntligen:D

Igår hade jag tråkigt och slaktade flugor i stallet. Först med en elektrisk flugsmälla och sedan en vanlig. Gången var fin efter nån timme, fick över 600 styckenXD Haha pappa har tidigare skämtat om att jag kunde få 10 öre st. Så vi kom överens om det då;P Så 60 kr tjänade man även om jag tror att jag egentligen tog betydligt fler:P Haha bra betalt i vilket fall som helstXD


När jag var utanför Veloz box högg han mig i ryggen... På bilden ser det bara lite rött ut, men det är små sår ocksåXD
HahaXD Svider lite om man lutar sig mot det;P I övrigt ser det bara ytterst vackert ut;P

Snart spyr jag på att plugga körkortsteori:S Men jag har ju provet den 18:onde, så jag har inget annat val än att hårdplugga... Men att få sträcklyssna Unzu och Deshabillz får det att kännas lite lättare i alla fallXD Okej jag nördar ihjäl mig på fler band, men mest som t ex nu är det Boys Be... och Amai Kaori:) Älskar de låtarna!

Kommentarer
Postat av: Penna

Det var inte snällt av Veloz : [ men han är fortfarande fin : D

Yeah, plugg plugg Pita : D

2009-08-08 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0