Äntligen!:D

Äntligen! Om ca en timma åker vi upp till sjukhuset så att jag blir av med mitt gips:D Weii:D
Just nu sitter jag och lyssnar på Zwei och väntar:P Hade nästan glömt bort hur fantastiska de är:O

Hehe igår kväll, eller ja rättaresagt efter tolv denna natt, men men, i alla fall så kom jag då på att jag har mitt teoriprov nästa vecka!!! SHIT! Nästa vecka! Jag MÅSTE klara det! Ska plugga som en idiot från och med ikväll! Shit:O Har halkbana imorn också:P Får se hur det går med min arm...:O  Hehe lite panik nu vaXD Ahh visst har ja pluggat och det är ju inte omöjligt att det faktiskt går bra;P Men jag har så mycket press på mig att jag fr första gången i mitt liv är nervös inför ett provXD Var det ju inte ens inför nationella;P Kan bero på att jag inte är så överseriös i skolan även om jag visserligen har bra betyg. Men ändå:O Nåja plugga plugga och hoppas på det bästa:P

Jaja nu ska jag på något sätt försöka få tiden att gå fram tills dess att det är dags att åka^^
Trackback
RSS 2.0